PAKEJ KE SABAH, KOTA KINABALU,KUNDASANG, LUANTI,MANUKAN & SAPI ISLAND


PAKEJ KE SABAH, KOTA KINABALU,KUNDASANG, LUANTI,MANUKAN & SAPI ISLAND
5 HARI 4 MALAM
RM1,790.00 Seorang
10 FEBUARI HINGGA 14 FEBUARI 2020

Hari 1: (KOTA KINABALU-CITY TOUR (MAKAN MALAM]
Tiba di Kota Kinabalu, anda akan bertemu dengan wakil kami di lapangan terbang dan bertolak untuk Makan malam akan disediakan di restoran makanan laut tempatan dengan persembahan kebudayaan. Bertolak ke Hotel untuk chek in berehat.Acara bebas
Hari 2:(KOTA KINABALU -PORING HOT SPRING&LUANTI, KINABALU PARK(SARAPAN/TENGAHARI/MALAM)
Chek out hotel Bertolak ke kundasang 2 jam memandu ke kawasan Kundasang, singgah di Pekan Nabalu dan Pusat Kraftangan. Kemudian memandu melalui Banjaran Crocker dengan End Selatan Taman Kinabalu. Di Poring, sertai denai hutan meneroka laluan kanopi yang merupakan siri jambatan dibina 40 km di atas tanah. Jika masa mengizinkan, berenang dalam mandi sulfur terapeutik (Sila bawa baju renang anda dan tuala). Selepas itu, menangguhkan untuk makan tengah hari di restoran tempatan dan teruskan ke Memorial Perang, Kundasang untuk berhenti gambar dan menikmati pemandangan yang menakjubkan. Hentian terakhir akan Kinabalu Park HQ. Lawati Taman Gunung dengan koleksi tumbuh-tumbuhan yang unik kepada Kinabalu. Berangkat taman dan kembali ke bandar. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan.Chek in di kundasang.
Hari 3: (KOTA KINABALU -ISLAND – (SARAPAN/TENGAHARI/MALAM)
Chek out hotel bertolak ke luanti untuk melihat ikan Massage di dalam sungai.Lawatan ke Cattle desa farm New Zealand of sabah makan tengahari bertolak pulang ke Kota kinabalu. Bertolak untuk Lawatan sekitar bandar ,berhenti di Yayasan Sabah, Masjid terapung, Chinese Temple, Masjid negeri Sabah, Frozen Seafood, Filipino Market, Chocolate House. Pulang ke Hotel makan malam disediakan di Restoran tempatan.Bebas.
Hari 4: (KOTA KINABALU -ISLAND -(SARAPAN/TENGAHARI/MALAM)
Bertolak ke Jeti. Kira-kira pukul 9 pagi menaiki bot 15-20minute kepada salah satu daripada Kepulauan karang dalam Tunku Abdul Rahman -Manukan Island, Luangkan masa untuk berenang hari, snorkeling atau hanya bersantai di pantai (Sila bawa baju renang anda dan tuala). Pada 1200hrs mengambil lain menaiki bot ke Pulau Sapi untuk menikmati Buffet Makan Tengahari BBQ. Kembali ke tanah besar sebelah petang. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan
Hari 5:( KOTA KINABALU - BERLEPAS (SARAPAN PAGI/MAKAN TENGAHARI)
Sarapan pagi di hotel Berhenti  bergambar di Bangunan Yayasan Sabah, Masjid Bandaraya, Masjid Negeri dan Muzium Negeri.Makan tengahari di restaurant tempatan bertolak  ke lapangan terbang. Bon Voyage.

PAKEJ TERMASUK
Penginapan 3 malam di Kota kinabalu Daya hotel atau setaraf 3*.Penginapan 1 malam di kundasang dengan sarapan pagi setiap hari, semua aturcara dan lawatan seperti dalam aturcara melalui udara dingin van / pemandu pelancong Inggeris / Melayu, Makanan, Bayaran Masuk, Pemandu & pemandu pelancong , tambang dan cukai lapangan terbang.Bagasi 10 kg seorang pergi.Balik 20 kg seorang.
Tipping RM25.00 seorang,Insurans kelompok umur sehingga 65 tahun sahaja.

Tidak termasuk
 Perbelanjaan sifat peribadi,Insurans peribadi,
FLIGHT DETAIL,
10 FEBUARI 2020 AK5326 PEN BKI 1350 PM 1635 PM
14 FEBUARI 2020 AK 5327 BKI PEN 1700 PM 1945 PM

**Harga Tiket Penerbangan Tertakluk harga semasa,Hotel,dan lain-lain tertakluk kepada perubahan semasa **

BAKI 5 SEAT SAHAJA.CEPAT DAFTAR (COMFIRM DEPARTURE)


Ulasan